Nu nærmer tiden sig med hastige skridt årets Slynge- og Stofblefestival.

Og jeg glæder mig!

Sidste år i august var jeg sammen med min kollega, Sanne, på Slynge- og Stofblefestival i Aarhus.

Der var en fantastisk hyggelig stemning, hvor jeg bare tænkte:

“De her forældre og kommende forældre har jeg bare noget til fælles med!”

Stemningsbillede fra Slynge- og Stofblefestival august 2015

Stemningsbillede fra Slynge- og Stofblefestival, august 2015

Der emmede af passion for stofbleer og slynger i alverdens afskygninger.

Der blev mærket på og afprøvet slynger – de dyre, de billige, de sjældne, de lange, de korte, de med alle minderne, de tykke, de tynde, de hurtige, de lette, de svære…

Sagt på en anden måde: Der var slynger for enhver smag og til enhver forældre – nybegynder som øvede.

Der var børn, der løb rundt og kiggede og legede. Babyer der blev nusset om og slynget, alt imens der blev udvekslet erfaringer og øvet nye bærestillinger i de forskellige bæreredskaber.

I denne skovtursstemning, hvor folk havde slået sig ned på tæpper, var de forskellige forhandler af stofbleer, bæreredskaber og slyngevejledning placeret rundt langs væggene. Her cirkulerede folk rundt og fik en snak om stort og småt, og der var en fantastisk hjælpsomhed at hente hele vejen rundt.

Jeg tænker, at det må være det perfekte sted at komme som nybegynder, nybagte forældre eller gravid, hvor man kan finde så megen viden samlet på ét sted, og man rent faktisk har mulighed for at tale sammen ansigt til ansigt, føle på og blive kyndigt vejledt – uden det skal forgå over nettet.

I år gentages succesen fra sidste år med en Slynge- og Stofblefestival.

Festivallen finder sted lørdag den 23. april klokken 10.00-15.00 i Aarhus.

Arrangementet er helt GRATIS at deltage i.

Du finder alle detaljerne HER.

Du vil selvfølgelig også kunne finde SlyngeSkolen på festivallen.

Og jeg glæder mig til at få en sludder med dig 🙂

Jeg tager nogle forskellige slags bæreredskaber og slyngedukker med.

Og jeg har selvfølgelig også en rabatkode med til vores SlyngeSkolen ONLINE – KLUB Tæt På Hjertet til dig, der deltager i festivallen.

Jeg glæder mig til igen i år at opleve en festival, der stråler af glæde og passion for slynger og stofbleer – og ikke mindst idéen om at giver sit barn det aller bedste.

Så tag din mand, mor, gravide søster, svigerinde, kollega, veninde, fætters kones gravide hund (ej, jeg pjatter bare 😉 )… under armen!

Ses vi?

Kærlig hilsen