Book et Foredrag om Babybæring

– Frie Hænder og Tryghed for Dit Barn

Er I en forening, en menighed eller en anden gruppe, der ønsker at lære om fordelene ved babybæring?

Hos Slyngeskolen tilbyder vi oplæg, hvor vi deler vores viden og erfaringer om, hvordan babybæring kan blive en naturlig del af hverdagen for forældre.

I vores to-timers foredrag viser vi jer, hvordan bæreredskaber kan blive en naturlig forlængelse af jeres arme, hvilket gør babybæring til en uvurderlig støtte i dagligdagen.

Vi giver praktiske råd om valg af det bedste bæreredskab og fremhæver de vigtigste faktorer, I skal overveje for at sikre en ergonomisk korrekt, sikker og tryg bæreoplevelse.
Derudover vil vi forklare, hvordan babybæring ikke kun hjælper med at berolige og skabe tryghed for jeres barn, men også styrker den følelsesmæssige tilknytning mellem barn og forældre.

Vi medbringer et udvalg af bæreredskaber, (fastvikler, strækvikler, ringslynger og bæreseler) så I kan få en konkret fornemmelse af de forskellige muligheder og finde frem til det, der passer bedst til den enkelte.

Slyngeskolens mission er at gøre babybæring tilgængeligt og relevant for alle, og vi brænder for at udbrede kendskabet til de mange positive effekter, det kan give både forældre og børn.

Pris og Praktisk Information:

Et standardoplæg om babybæring har en varighed på 2 timer og koster 3.500 kr. eksklusive kørsel. Vi tager gerne ud til foreninger, menigheder og andre interesserede grupper. Kontakt os for at høre mere om muligheden for at tilpasse foredraget til jeres behov.

Interesseret?

Er du interesseret i at høre mere eller booke os til et foredrag? Kontakt os på mail hello@slyngeskolen.dk, eller besøg vores kontakt-side for at aftale nærmere.