Handelsbetingelser

Handelsbetingelser og abonnementsbetingelser

Produkter og tjenester udbydes af:

SlyngeSkolen Aps

Rosendalsgade 11, 3. tv

2100 København Ø

CVR nr. 35468145

Kontakt os på hello@slyngeskolen.dk.

tlf. 23445640 torsdag kl 11-12

Produkterne bliver leveret digitalt via e-mail, som fysiske kurser eller arrangementer, eller med Post eller fragtmand.

Produkter kan købes med både PayPal, VISA, Mastercard og Dankort.

Alle priser er i danske kroner inkl. moms medmindre andet er angivet

Personoplysninger:

Vi videregiver ikke personoplysninger om vores kunder, med mindre dette fremgår tydeligt, eller der sker brud på denne aftale. SlyngeSkolen forbeholder sig retten til at lukke for adgangen til at downloade produkter, såfremt de indtastede personoplysninger er åbenlyst falske.

Abonnementsaftale:

For abonnementer gælder at abonnementsprisen, som oplyst på produktsiden, automatisk bliver trukket for hver abonnementsperiode. Kvittering for trækket tilsendes per email.

Du modtager en email med bekræftelse på din abonnementstilmelding efter indgåelse af abonnementet.

Du kan når som helst opsige dit abonnement ved at skrive til hello@slyngeskolen.dk, eller ved at logge ind på din konto og selv stoppe abonnementet. Opsigelsen er øjeblikkelig, og efter opsigelsen vil der ikke blive faktureret eller trukket yderligere. Allerede udsendte fakturaer skal dog stadig betales.

Ønsker du at ændre det kort abonnementet trækkes på gøres dette ved at klikke på det link, der står i hver faktura.

Levering sker som oftest i løbet af få minutter, men i helt særlige tilfælde kan der gå op til 5 hverdage.

Fortrydelsesret ved køb af fysiske produkter:

Du har altid 14 dages fortrydelsesret, når du køber et af slyngeskolens fysiske produkter. Du skal blot returnere varen ubrugt og i original emballage og du vil få alle pengene tilbage.

Fortrydelsesret ved køb af live produkter:

Når det drejer sig om workshops, kurser og 1:1-rådgivning og andre live-arrangementer, gives pengene dog ikke retur, når der er mindre end 14 dage til arrangementet afholdes. 45 dage før kurset eller arrangementet afholdes, får du alle pengene tilbage. Op til 14 dage før får du 50 procent retur, hvis du alligevel ikke har mulighed for at deltage i arrangementet. Derefter kan du dog altid give din plads til en anden, men vi giver desværre ikke pengene retur. Kontakt mig på hello@slyngeskolen.dk, hvis det bliver aktuelt

Fortrydelsesret bortfalder ved køb af digitale produkter:

På SlyngeSkolen digitale produkter, er der ingen returret, men du har som køber stadig to års reklamationsret i følge købeloven. Ved køb af online produkter fraskriver du dig de normale 14 dages returret.

Som forbruger har du normalt 14 dages fortrydelsesret. Denne fortrydelsesret bortfalder ved digitalt leverede varer og ydelser, så snart det købte tages i brug, da det derefter ikke kan tilbageleveres. Produktet betragtes som taget i brug, når du har gennemført betalingen og modtaget din faktura og dermed adgang til det pågældende kursus eller online workshop.

Ved køb af abonnement giver du dit samtykke til, at de 14 dages fortrydelsesret bortfalder. Det betyder at fortrydelsesretten bortfalder, så snart betalingen er godkendt og abonnementet derved i brug. Dette gælder alle digitale produkter på (lydkurser, videokurser, e-bøger, web-seminar). Digitale produkter dækker over alle online og download produkter i webshoppen. Levering sker umiddelbart efter betaling. Dette sker ved download via link tilsendt i email.

Brugsaftale:

Alle rettigheder til kurser, workshops, events samt digitale produkter tilhører Slyngeskolen. Ved køb opnås udelukkende licens til at benytte det købte produkt som angivet under det pågældende produkt.

Produkter, der købes er udelukkende henvendt til Dem personligt og må kun benyttes af Dem og deres husstand. Enhver form for erhvervsmæssigt formål er ikke tilladt, ligesom det heller ikke er tilladt at foretage enhver form for videregivelse af produktet/produkterne. Det er heller ikke tilladt for Dem, eller tredje part, at omgå, eller forsøge at omgå, eventuelle sikkerhedsforanstaltninger. Hvis De ønsker at citere noget af det købte materiale, skal dette foregå efter godkendelse af Slyngeskolen. Som kunde er det Deres ansvar at det købte materiale ikke videregives af tredje partKøb af et online-produkt ved SlyngeSkolen inkluderer 1 licens og materialet må ikke distribueres på nogen måde. Købte online-produkter kan downloades max. 3 gange og inden for 30 dage efter køb. Undtaget SlyngeSkolen ONLINE, KLUB Tæt På Hjertet og Tæt På Hjertet VIP, som du har online adgang til, så længe dit abb. er aktivt – husk KLUB Tæt På Hjertet bliver automatisk fornyet en gang om måneden.

Disclaimer:

Vi i SlyngeSkolen skriver og bruger den viden vi har lært på vores mange uddannelser og kurser, og om vores personlige betragtninger og erfaringer og det skal betragtes som en inspiration, der stilles til rådighed uden nogen form for garanti. . SlyngesSolen fraskriver sig ansvaret for skader opstået i forbindelse med brug af teknikker som bliver formidlet i SlyngeSkolens regi.