Er du klar til at få din nysgerrige baby op på ryggen, så hun kan se mere af verden, og du fortsat kan have hænderne fri?

Frie Hænder Og Overskud Med Fastviklen | RYG

Denne workshop er til dig, der er småbarnsforældre og gerne vil lære at bruge en bæreteknik, der giver dig den ultimative frihed – og et tilfreds barn.

• Ønsker at være fortrolig med at bære dit barn på ryggen i fastvikle.
  • Er forældre til et barn mellem 2 måneder og 4 år. Har et barn, der gerne vil se mere af verden og derfor ikke vil sidde og kigge "ind i brystet" på mor eller far.
  • Gerne vil have dit barn om på ryggen, så du (igen) kan få mere bevægelsesfrihed og mulighed for at uddele krammer.
  • Gerne vil kunne lave mad, gøre rent, lege med storebror eller storesøster, gå lange ture og sidde ubesværet foran computeren, mens dit barn sidder i viklen.
  • Har erfaring med at bære i fastvikle på maven.
  • Vil lære en gennemarbejdet teknik, du kan bruge, når du kommer hjem. Naturligt|Trygt|Simpelt
  • Gerne vil øve i et trygt og erfarent miljø.

Det virkede som lidt af et mysterie, hvordan man får baby om på ryggen. Men kender du det - jeg fik ikke lige gjort det, der skulle til for at løse gåden. Man har jo nok at se til med 3 små børn! Men så opdagede jeg ved et tilfælde SlyngeSkolen, og det var et hit at få halvanden times kyndig vejledning, og vupti, så sad hun dér, trygt og godt! Allerede næste dag reddede teknikken mig: Jeg kunne stege frikadeller til lanternefesten i børnehaven, og komme ud ad døren med alle tre børn, på rekordtid, selv om Liv på 3 måneder var vågen og ikke ville ligge alene. Hun syntes nemlig det er hyggeligt at sidde dér oppe og følge med

Stine Kjul Dollerup

Alt i alt får du:

• 3 timers workshop.
  • Maks. 6 kursister (+babyer), så der er tid til, at du får personlig vejledning og støtte undervejs.
  • Trin for trin vejledning i brug af fastvikle på ryggen (rucksack carry).
  • Personlig vejledning og justering undervejs.
  • Gennemgang af babys anatomi og basisreglerne for optimal støtte og sikkerhed.
  • GRATIS adgang til SlyngeSkolens instruktionsvideoer, så du kan gense instruktionerne med samme ordlyd og med samme teknikker, som du lærte på workshoppen.

5 ting du giver dig selv og din baby ved at tage med på denne workshop:

• Du lærer teknikker, der gør det muligt at bære din baby helt op til 4 års-alderen, uden at du får ondt i ryggen.
  • En mulighed for at opleve verden sammen på en helt anden måde.
  • Du får teknikkerne til at bruge et redskab, der gør alt fra handleturen i Netto, til ferien i Berlin og madlavningen hver aften endnu nemmere, fordi du for alvor har hænderne fri.
  • Mindre dårlig samvittighed; du kan opfylde din baby og tumlings hedeste drøm om at være tæt på dig samtidig med, at du har hænderne fri til alt det andet, du også gerne vil.

Men du kan godt glæde dig. For når du har deltaget i denne workshop, kan du:

Få dit barn sikkert op på ryggen og ned igen, når du vil bære dit barn på ryggen og med stor selvsikkerhed bruge viklen til at bære dit barn på ryggen.

Og du ved:

• Hvordan viklen skal sidde, så du skåner dit bækken og undgår at få ondt i ryggen, nakken og skuldrene.
  • Hvad du kan gøre, hvis dit barn bliver utilfreds, når du skal have det op i viklen, så I får en god start sammen.
  • Hvordan du får dit barn op og ned fra din ryg – en teknik, der kan bruges fra nyfødt til 3-4 års-alderen.

Og så slipper du for:

• At bruge timevis foran computeren for at finde de rigtige instruktioner og den viden, du skal bruge for at bære dit barn på ryggen – trygt og simpelt.
  • At stå foran spejlet derhjemme og øve med 6 kilos 'modvilje', fordi du ikke heeeelt ved, hvordan du lige skal gøre. På workshoppen er der dukker, der i vægt og størrelse minder om en rigtig baby – så du får ro til at øve dig, inden du prøver med din baby.

Rygbæringsteknikken har fascineret mig lige fra starten. Det er sørme smart, at man kan have sit meget nysgerrige barn på ryggen og stadig få noget fra hånden. Og så havde jeg læst mig frem til, at det er en lidt svær teknik at mestre, derfor tænkte jeg, at jeg helst ville lære det af en prof., hvilket jeg har været rigtig glade for.

Hanne Eriksen

Deltager på workshop

BONUS:

• Adgang til SlyngeSkolens online lukkede forum, hvor du kan udveksle erfaringer med andre forældre og få svar på de spørgsmål, du har.
  • Indkøbsguide til bæreredskaber, så du sparer tid på at finde det rigtige bæreredskab.
  • Gratis online video-adgang til de teknikker, du har fået undervisning i på dagen.

Sådan foregår det:

• Du låner en dukke og en fastvikle, du skal øve med på workshoppen.

• Du er velkommen til at medbringe din egen vikle.

• Dit barn er selvfølgelig hjertens velkommen på workshoppen.

• Du må gerne tage en babypasser med, der kan være sammen med dit barn, mens du modtager undervisning og øver dig på teknikkerne.

• Workshoppen foregår på børnenes præmisser, så der vil være tid til eksempelvis bleskift og amning undervejs.

Din investering:

697 kroner inkl. snacks, indkøbsguide og videoer (det er cirka 1/6 del af prisen for en spritny barnevogn).

Husk at der altid 15% rabat på normalprisen, når du har købt adgang til SlyngeSkolen ONLINE