Hvem står bag SlyngeSkolen?

Vi er 2 kvinder, der er helt vilde med vikler og fjollede med formidling.

Line

Gæv midtjyde med ben i næsen og en præmaturbaby i viklen. Line er uddannet pædagog og arbejder i en børnehave. Hun har stor fokus på barnets naturlige udvikling og brænder for at give forældre, især til præmaturbørn, de bedste redskaber til at deres børn får de bedste udviklingsforudsætninger.

Linda

Multipasioneret københavnerkvinden. Lindas force er, at hun altid ser muligheder i stedet for begrænsninger.
Hun elsker at uddanne sig selv og andre, så livet og hverdagen bliver ligeså skøn, som man drømmer om. Linda er uddannet tjener, massør, kostvejleder, personlig træner og meget mere.

Hun har altid gang i 1000 ting, er fuld af energi og elsker at hjælpe, hvor der er mulighed.

Linda er også en stolt alenemor til sin søn, født i 2011. Hendes livserfaring og evne til at balancere et travlt liv med enebarnsopdragelse giver hende en unik indsigt og styrke, som hun bringer ind i alt, hvad hun gør.

Du kan se mere til Linda i hendes andre virkefelter:

LivsBasis.dk

VaegttabsUniverset.dk