Hvem står bag SlyngeSkolen?

Vi er 2 kvinder, der er helt vilde med vikler og fjollede med formidling.

Line

Gæv midtjyde med ben i næsen og en præmaturbaby i viklen. Line er uddannet pædagog og arbejder i en børnehave. Hun har stor fokus på barnets naturlige udvikling og brænder for at give forældre, især til præmaturbørn, de bedste redskaber til at deres børn får de bedste udviklingsforudsætninger.

Linda

Københavnerkvinden med fuld fart på. Lindas force er at hun altid ser muligheder i stedet for begrænsninger. Hun elsker at uddanne sig selv og andre, så livet og hverdagen bliver ligeså skøn som man drømmer om. Linda er udannet tjener, massør, kostvejleder, personlig træner og en masse mere som går ind under. Har altid gang 1000 ting og er fuld af energi og elsker at hjælpe hvor der er mulighed.