Kender du det?

At halen fra din ringslynge måske er liiige til den lange side og egentlig altid hænger lidt i vejen.

… Især når der skal fyldes opvaskemaskine med masser af madrester ud over det hele.

I denne video viser jeg, hvordan du undgår at halen hænger i vejen, samtidig med dit barn får en blød og støttende nakkestøtte.

[media url=”http://www.youtube.com/watch?v=SLVYHjckMe4″ width=”650″ height=”430″]

Hvis du har svært ved at tæmme din ringslynge – ja, det er altså ikke så underligt, hvis du kan svare ja til det spørgsmål, for det er faktisk, for de fleste, en af de sværeste slynger at lære teknikken i, så den sidder rigtigt hver gang.

Nå, men hvis du altså synes, ringslyngen driller dig, så kan du hente hjælp lige HER

Og du får også lige fire ringslyngetips med på vejen HER.

Husk at dit barn altid skal sidde i frøstilling – lige meget hvilken alder dit barn har. Og disse universelle slyngekrav skal altid være opfyldt.

Ammestilling anbefaler vi kun, du bruger, når du ammer dit barn, og så er det tilbage op i frøstilling igen.

Ork ja, du kan sagtens amme i frøstilling, og så er det meget nemmere blot at sænke og hejse baby op igen – men det er jo næsten et TirsdagsTip i sig selv.

Sanne